בית / קרסול וכף רגל / 10 טיפים לטיפול בנקע קל בקרסול
לפרטים נוספים לחצו כאן!
קרדיט לתמונה: satit_srihin / FreeDigitalPhotos.net

10 טיפים לטיפול בנקע קל בקרסול

סובלים מנקע קל בקרסול? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להקל על הכאבים בקלות:

מנוחה של הקרסול הפגוע נחוצה על מנת לאפשר לאזור התאוששות והתחלת תהליך של ריפוי. הרופאים ממליצים על מנוחה תוך הרמת הרגל במצב מאוזן.

קירור האזור בעזרת קומפרסים של קרח מומלץ להפחתת נפיחות ולמניעת דלקות. במידת הצורך, אפשר יהיה לעשות שימוש בשקיות של ירקות קפואים. במשך 48 השעות הראשונות לפגיעה יש לקרר את האזור.

הרמת הרגל חיונית לשיפור כושר זרימת הדם אל האזור והקלה על פינוי של נוזלי הלימפה.

חבישה באמצעות תחבושת אלסטית – נקע קל בקרסול דורש לרוב חבישה בעזרת תחבושת אלסטית, את התחבושת אפשר לרכוש בכל בית מרקחת. הקפידו להניח את התחבושת בצוקה הדוקה אך ללא הפרעה לזרימה תקינה של הדם אל האזור.

מדרסים או נעליים אורתופדיות יחזקו את יציבות הקרסול ויצמצמו את הסיכון למצבים של החמרת הנקע, נפילות חוזרות ושיבוש תהליך ההחלמה.

תרגילים לחיזוק השרירים ושיפור הגמישות והיציבות של הקרסול נחוצים לכל אורך הדרך, השרירים והרצועות בקרסול הפגוע זקוקים לחיזוק. גם נקע קל בקרסול יביא עמו להיחלשות של השריר באזור, הקפידו לחזק את האזור ולקבע אותו בהתאם לצורך.

דיקור סיני מומלץ לטיפול בקשת רחבה של בעיות אורטופדיות, הוא חיוני להפחתת כאבים ושיפור טווח התנועה של הרגל. יחד עם הדיקור ניתן לשלב קומפרסים של צמחי מרפא.

קירור מהיר של האזור מיד עם הופעת כאבים חוזרים יצמצם את הכאב ואת הנפיחות.

עיסויים עדינים נחוצים להמרצת זרימת הדם אל האזור, הימנעו מעיסויים חזקים.

שיטת אפוסתרפיה המומלצת בעבור מטופלים עם נקע קל בקרסול הסובלים גם מכאבי גב.

לפרטים נוספים לחצו כאן!

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

טיפול אפוסתרפיה לכאבי מפרקים וגב
שיטת אפוסתרפיה הוכחה כיעילה להקלה על כאבי מפרקים וגב

עד כה טופלו מעל 60,000 מטופלים בהצלחה רבה!

התנסו בשיטת אפוסתרפיה חינם ללא התחייבות:

רוצים לדעת עוד על שיטת אפוסתרפיה?