בית / קרסול וכף רגל / עזרה ראשונה לפציעה בקרסול הנגרמת מפעילות גופנית
לפרטים נוספים לחצו כאן!
קרדיט לתמונה: stockimages / FreeDigitalPhotos.net

עזרה ראשונה לפציעה בקרסול הנגרמת מפעילות גופנית

תגובה מהירה חשובה מאוד בכל הקשור לפציעות ספורט בכלל עם דגש על פציעה בקרסול בפרט.

ספורטאים רבים נאלצו לוותר על המשך פעילות מלאה עקב פציעות קרסול אשר לא טופלו כראוי בשלבים ראשונים.

מתן עזרה ראשונה יימנע את החמרת הנזק ויזרז את תהליך השיקום וההחלמה של האזור.

ראשית, מיד כאשר ישנו חשש לפציעה בקרסול יש להפסיק את הפעילות ולגשת לבדיקת רופא ספורט מומחה.

אם אין בנמצא רופא כדאי להפסיק את הפעילות, לעקוב אחר הכאבים ולהחליט בהתאם האם להתפנות מיד למרפאה הקרובה.

פציעה בקרסול עלולה להחמיר ללא טיפול מתאים, הכאב הוא סימפטום, דרכו של הגוף לסמל כי ישנה פגיעה פנימית כלשהי.

קבלו כמה טיפים לעזרה ראשונה לפציעה בקרסול:

מנוחה מלאה של הקרסול תוך הרמת הקרסול מעלה, המשך פעילות לאחר הפציעה יביא לנפיחות גדולה וכאבים חזקים יותר.

רטיות של קרח הן הטיפול הראשוני המומלץ כמעט בכל פציעה בקרסול.

הניחו את הרגל ישרה בזווית המופנית כלפי מעלה (אפשר לדחוס כרית תחת הרגל) והניחו עלייה רטיות של קרח למשך 24 שעות לפחות.

חבישה של הקרסול מומלצת למניעת נפיחות, אך יש להקפיד להימנע מחבישה חזקה אשר תשבש את זרימת הדם התקינה באזור.

ישנם ג'לים מיוחדים המשמשים לקירור האזור לאחר פציעות אורתופדיות, ניתן למצוא את הג'לים בחנויות המתמחות באביזרים אורתופדיים ופציעות ספורט.

הספורטאים מכירים היטב את הג'לים ועושים בהם שימוש קבוע. שימו לב, השימוש בג'ל אינו מעיד על יכולת הגוף להמשיך בפעילות תקינה, הוא אינו מספק כל הגנה מפני החמרת הפציעה.

 

לפרטים נוספים לחצו כאן!

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

טיפול אפוסתרפיה לכאבי מפרקים וגב
שיטת אפוסתרפיה הוכחה כיעילה להקלה על כאבי מפרקים וגב

עד כה טופלו מעל 60,000 מטופלים בהצלחה רבה!

התנסו בשיטת אפוסתרפיה חינם ללא התחייבות:

רוצים לדעת עוד על שיטת אפוסתרפיה?