בית / ברכיים / 10 טיפים למניעת כאבי ברכיים בעת נהיגה ממושכת
לפרטים נוספים לחצו כאן!
עשרה טיפים למניעת כאבי ברכיים בעת נהיגה ממושכת

10 טיפים למניעת כאבי ברכיים בעת נהיגה ממושכת

נהיגה היא למעשה סוג של ישיבה ממושכת, כאבי ברכיים בעת נהיגה מתעוררים בעקבות תנוחה לא נכונה ובעקבות נוקשות המתפתחת המפרקי הברך עקב העדר תנועה.

נציין כי כאבי ברכיים בעת נהיגה נפוצים במקרים של בעיות ברכיים פעילות, בגילאים מבוגרים ובקרב נהגים העוסקים בנהיגה כמקצוע.

את רוב המקרים אפשר יהיה לפתור במהרה תוך שילוב של תרגילי פיזיותרפיה, מעבר לאורח חיים בריא יותר תוך שילוב אימוני כושר קבועים ושינוי של מיקום מושב הנהג.

שימו לב, הרחקת מושב הנהג מההגה תוכל להקל על כאבי ברכיים בזמן הנהיגה.

טיפים שימושיים למניעת כאבי ברכיים בעת נהיגה

שימו לב למיקום מושב הנהג ותנוחת הישיבה שלכם, אם מתעוררים כאבי ברכיים או כאבי גב ייתכן כי יש מקום לשנות את מיקום המושב.

חיזוק השרירים המקיפים את מפרק הברך וגמישות האזור

השתתפות קבועה בשיעורי פילאטיס, יוגה או שחייה

עצירה להתרעננות ומתיחת שרירים אחת לשעתיים לפחות

נהיגה תוך שימוש באביזרים אורתופדיים להגנה על מפרקי הברך

תוספי תזונה למניעת שחיקת סחוס הברך ועידוד התפתחות של רקמה חדשה

הימנעו להטיית המזגן אל הברכיים, קור גורם לנוקשות במפרקים ולכאבים

נהיגה עם נעליים אורתופדיות נוחות תהיה בטיחותית יותר וגם בריאה יותר

גשו לאבחון רופא מומחה בכדי לשלול בעיות ברכיים אחרות הדורשות טיפול מהיר

שפרו את היציבה הכללית עם טיפולי אפוסתרפיה, אידאלי למניעת כאבי ברכיים וכאבי גב

 

לפרטים נוספים לחצו כאן!

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

לפרטים נוספים לחצו כאן!