בית / ברכיים / כך תמנעו כאבי ברכיים בספינינג בעזרת הטיפים הבאים
לפרטים נוספים לחצו כאן!
כך תמנעו כאבי ברכיים בספינינג בעזרת הטיפים הבאים
קרדיט לתמונה: photostock / FreeDigitalPhotos.net

כך תמנעו כאבי ברכיים בספינינג בעזרת הטיפים הבאים

שיעורי ספינינג הם פעילות ספורט מאוד נפוצה ואהובה, מעטים הם השיעורים בהם תצליחו לשרוף כמות כה גדולה של קלוריות.

אלפי ישראלים כבר מכורים לספינינג ולא מוכנים לוותר עליו בשום פנים ואופן, אבל מה עושים כשמתעוררים כאבי הברכיים?

ובכן, כאבי ברכיים בעת או לאחר שיעור ספינינג מתעוררים בעיקר כאשר מבצעים את פעולת הרכיבה לא נכון ומעמיסים על מפרקי הברך יתר על המידה.

איך למנוע כאבי ברכיים בספינינג?

שיעורי ספינינג או כל אימון גופני אחר הכרוך במאמץ כה משמעותי זקוקים לעלייה הדרגתית בדרגת הקושי.

זה הזמן להקשיב ליכולות של הגוף ולהנחיות המדריכים.

שימו לב להנחיית המדריכים בדבר תנוחת הרכיבה הנכונה ושתייה במהלך השיעור.

כאשר מופיעים כאבים בברכיים, בצוואר או בכתפיים כדאי ליידע את המדריך, ייתכן כי שינוי תנוחת הרכיבה או גובה הכידון יפתרו את הבעיה.

טיפ חשוב נוסף למניעת כאבי ברכיים בספינינג הוא פתיחת כל אימון בתרגילי גמישות ומתיחות, לא מתחילים אימון ספינינג ללא חימום.

איך לשמור על מפרקי ברכיים בריאים במהלך ספינינג?

אין להגיע למצב של מאמץ יתר

הקפידו לצרוך פחמימות כשלוש שעות לפני תחילת השיעור

אין להתעלם מכאבי ברכיים, כאשר הם מופיעים יש להפסיק את השיעור

מתאמנים הסובלים מבעיות ברכיים באופן קבוע מתבקשים להתייעץ עם אורתופד טרם תחילת הפעילות

יש לאפשר לגוף זמן הסתגלות, אין להעמיס על המפרקים שיעורי ספינינג מלאים במהרה

 

לפרטים נוספים לחצו כאן!

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

לפרטים נוספים לחצו כאן!