בית / ברכיים / סובלים מכאבי ברכיים כתוצאה מעמידה ממושכת? קבלו 10 טיפים למניעת הכאבים
לפרטים נוספים לחצו כאן!
סובלים מכאבי ברכיים כתוצאה מעמידה ממושכת? קבלו 10 טיפים למניעת הכאבים
קרדיט לתמונה: stockimages / FreeDigitalPhotos.net

סובלים מכאבי ברכיים כתוצאה מעמידה ממושכת? קבלו 10 טיפים למניעת הכאבים

עמידה ממושכת מהווה חלק בלתי נפרד משגרת העבודה היומיומית בעבור העוסקים במקצועות הוראה, רפואה, הדרכה ועוד.

לא תמיד אפשר יהיה לשנות את סביבת העבודה ולהימנע מעמידה ממושכת.

הבשורה הטובה היא שישנן כמה שיטות טיפול באמצעותן אפשר למנוע או להקל על כאבי ברכיים בעמידה.

איך למנוע כאבי ברכיים בעת עמידה?

שימוש בנעליים אורתופדיות עם תמיכה מתאימה לכפות הרגליים ושלד העצמות חשוב מאוד. על עבודה עם נעלי עקב ושאר נעליים לא נוחות תשלמו מחיר כבד.

אביזרים אורתופדיים כמו מדרסים, חגורת גב או מתמכים לברך יוכלו לצמצם את העומס על מפרקי הברכיים במהלך העמידה הממושכת.

טיפולי אפוסתרפיה מנחים את הגוף לקראת יציבה נכונה ומשפרים את חלוקת המשקל בין מפרקי הברכיים.

הטיפול מומלץ מאוד להתמודדות עם כאבי ברכיים הנובעים מעומס ייתר.

שחיקה של מפרק הברך עקב עומס רב עשויה לעורר פגיעות פנימיות, זה הזמן לגשת לאבחון בכדי לשלול אבחנות הדורשות טיפול רפואי אגרסיבי מהיר.

חיזוק של השרירים העוטפים את מפרקי הברכיים וחיזוק שרירי הירך מומלצים למניעת הכאבים. גם לאחר סיום יום עבודה מעייף יש למצוא את הזמן לאימון פילאטיס, מתיחות או שחייה.

עיסויים רפואיים לרקמות הברך חיוניים להמרצת הדם לאזור והקלה על הכאב.

אם עליכם לעשות שימוש במשככי כאבים כדאי לתת עדיפות למשככי כאבים טבעיים.

שינוי תנוחה העמידה יוכל לעתים להפיג את הכאב, זה הזמן להתייעץ עם פיזיותרפיסט או עם מטפל בשיטת אפוסתרפיה בדבר היציבה שלכם.

ניתן להקל מעט על כאבי ברכיים בעמידה תוך שימוש בגרביים עבות וחבישות.

טבילת הרגליים באמבט של מים חמים עם מלח גס בתום יום העבודה יסייע לשיכוך הכאבים.

 

לפרטים נוספים לחצו כאן!

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

לפרטים נוספים לחצו כאן!