בית / ברכיים / סובלים מכאבי ברכיים בעקבות ישיבה ממושכת? כך תמנעו אותם בקלות
לפרטים נוספים לחצו כאן!
סובלים מכאבי ברכיים בעקבות ישיבה ממושכת? כך תמנעו אותם בקלות
קרדיט לתמונה: David Castillo Dominici / FreeDigitalPhotos.net

סובלים מכאבי ברכיים בעקבות ישיבה ממושכת? כך תמנעו אותם בקלות

ישיבה ממושכת מהווה חלק בלתי נפרד מסדר יום העבודה של עובדי המשרדים ונהגים.

המטפלים ממליצים כמובן על קימה ומתיחת שרירים אחת לכמה שעות אך ישנם מקרים בהם אופי העבודה אינו מאפשר זאת.

מה עושים כאשר מופיעים כאבי ברכיים במצב ישיבה? העצה הטובה ביותר אותה תוכלו לקבל היא לא להתעלם מהכאב. כאבים הם דרכו של הגוף לסמן כי משהו אינו מתרחש כשורה. זה הזמן לגשת לאבחון ולשפר את תנוחת הישיבה במשרד.

איך למנוע כאבי ברכיים בישיבה?

אם עברתם אבחון של רופא מומחה אשר שלל דלקות, פגיעות סחוס, קרע ברצועות ושאר אבחנות הדורשות טיפול ספציפי, ניתן לשער כי הכאבים נובעים מיציבה לא נכונה ותנוחת ישיבה לא בריאה. זה הזמן לחפש אחר כיסא המציע תמיכה אורתופדית.

כאבי ברכיים בישיבה נגרמים עקב העדר פעילות, הקפידו על קימה מהכיסא אחת לשעתיים לפחות, קחו לכם 5 דקות למתיחות והליכה קצרה במתחם המשרד. הגוף והנפש זקוקים להפסקה הקצרה הזו. יש להשלים את התהליך עם אימוני כושר קבועים 3-4 פעמים בשבוע.

שיטת אפוסתרפיה מציעה טכניקת הליכה מיוחדת המתבססת על התאמה אישית ונעליים מיוחדות, השיטה מסייעת בפיתוח יציבה בריאה יותר ומטפלת במקרים של עומסים על מפרקי הברך עקב יציבה לא נכונה.

בדקו האם המזגן מפעיל קירור ישיר על מפרקי הברך וגורם לכאבים.

זה הזמן לנעול נעליים נוחות ולוודא כי בגדים צמודים אינן מגבילים את זרימת הדם אל הרגליים.

לפרטים נוספים לחצו כאן!

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

לפרטים נוספים לחצו כאן!