בית / גב וצוואר / סובלים מגב תפוס? הנה כל הדרכים להקל על הכאבים בצורה טבעית
לפרטים נוספים לחצו כאן!
סובלים מגב תפוס? הנה כל הדרכים להקל על הכאבים בצורה טבעית
קרדיט לתמונה: Ambro / FreeDigitalPhotos.net

סובלים מגב תפוס? הנה כל הדרכים להקל על הכאבים בצורה טבעית

כאבי גב תפוס נפוצים בקרב צעירים ומבוגרים כאחד.

פעמים רבות הגב נתפס ללא כל סימנים מוקדמים דווקא ברגע הכי פחות מתאים.

כאבי גב תפוס מתרכזים באזור הגב התחתון, הגב העליון, הגב האמצעי, הכתפיים והצוואר.

ייתכן כי הכאב יופיע במהלך קימה שגרתית מהספה, במהלך מאמץ גופני או לאחר לילה לבן ללא שינה.

הכאב פתאומי, חזק, בלתי נסבל ואין לכם כל אפשרות להתיישר או להתעלם ממנו.

איך לטפל בגב תפוס בצורה טבעית?

הרפואה הסינית מציעה מענה לכאבי גב מזה אלפי שנים.

כאשר נתפס הגב ממליצים המטפלים על המשך תנועתיות של הגוף והם מתנגדים לטענה כי יש להיכנס למיטה למנוחה מוחלטת ולהימנע מכל תנועה.

ההתמודדות הראשונית עם גב תפוס ברפואה הסינית תהיה מריחת משחה להקלה על הכאב, חימום האזור הפגוע ושכיבה במיטה תוך המשך תנועה של הברכיים והגב מצד לצד.

יש להימנע מתנועות הכרוכות בכאב.

שימוש ברטיות חמות מומלץ גם כן להקלה על גב תפוס, נסו לחמם את האזור בעזרת רטיות עם מים חמים או בקבוק חם.

אמבטיה חמה או סאונה יוכלו גם כן להביא להקלה בכאב.

נציין כי ישנם מקרים בהם החום מגביר את הכאב, אם הרטיות החמות מגבירות את הכאבים הפסיקו את השימוש בהן.

הקלה על גב תפוס באופן טבעי אפשרית גם תוך טיפולי דיקור סיני, שיאצו או רפלקסולוגיה.

אימונים בשיטת פלדנקרייז מומלצים גם כן במקרים של גב תפוס.

 

לפרטים נוספים לחצו כאן!

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

טיפול אפוסתרפיה לכאבי מפרקים וגב
שיטת אפוסתרפיה הוכחה כיעילה להקלה על כאבי מפרקים וגב

עד כה טופלו מעל 60,000 מטופלים בהצלחה רבה!

התנסו בשיטת אפוסתרפיה חינם ללא התחייבות:

רוצים לדעת עוד על שיטת אפוסתרפיה?